Aretační přípravky VAG 2.7 a 3.0 TDI V6, 4.0 a 4.2 TDI V8, Audi, VW (aretace rozvodů, sada) - A-8215UPG
Kód: A-8215UPGSouvisející produkty

aretace rozvodů pro vidlicové dieselové motory o objemu 2.7, 3.0, 4.0 a 4.2 litrů Matabro je Česká značka, která se vyznačuje výbornou kvalitou

nástroj pro montáž radiálního těsnícího kroužku na straně převodovkypro vozidla VAG

přípravek na klikový hřídel VAG/PORSCHE na motory 3.0 TDI

nářadí pro nastavení klikové hřídelepro modely VW a Audi s motory V6 TDI a V8


Detailní popis produktu
- tato sada najde užití při aretaci vačkových hřídelí, klikové hřídele a k aretaci napínáku řetězu, je tak možné rozvodový řetěz vyměnit nebo opravit další části motoru
Sada obsahuje:
- aretační přípravek na klikovou hřídel
- nástroj pro otáčení klikové hřídele
- přípravek na nastavení správné polohy vačkové hřídele
- aretační přípravek na vačkovou hřídel
- přípravek na aretaci a montáž/demontáž vodního čerpadla
- 4 šrouby o průměru 3,3 mm
- 3 fixační kolíky pro napínák řetězu
Použití:
- VAG 1.4/1.6 FSI/ 1.4FSI; 2.7/3.0 V6 TDI & 4.0/4.2 TDI V8
- Audi: A4, A6, A6 Allroad, A8 4.0TDi ASE (03-10), Q5, Q7
- Volkswagen: Phaeton, Touareg
Kódy motorů:
- V6: ASB, BKN, BKS, BMK, BMZ, BNG, BPP, BSG, BUG, BUN, CAMA, CAMB, CANA, CANB, CANC, CAND, CAPA, CARA, CARB, CASA, CASB, CASC, CATA, CCMA, CCWA, CCWB, CDYA, CDYB, CDYC, CEXA, CGKA, CGKB.
- V8: ASE, BTR, BVN, CCFA
Doplňkové parametry
Kategorie: | Audi, Seat, Škoda, Volkswagen |
---|---|
hmotnost: | 2,33 |
Položka byla vyprodána… |

aretace rozvodů pro vidlicové dieselové motory o objemu 2.7, 3.0, 4.0 a 4.2 litrů Matabro je Česká značka, která se vyznačuje výbornou kvalitou

nástroj pro aretaci klikové hřídelepro vozy Audi, Seat, Škoda, Volkswagen

přípravek pro aretaci klikové hřídelepro vozy VAG

souprava nářadí pro nastavení a kontrolu dob řízení motorupro vznětové motory 1.4 - 1.6 - 2.0 TDI se systémem vstřikování Common Rail

nástroje pro montáž radiálního těsnícího kroužku na straně převodovkyvhodné pro vozy VAG s motory 1.4 a 1.6 16V

souprava pro kontrolu a nastavení dob řízení motorůpro motory VAG 2.0 l TFSI
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.